Şirket Politikası
Müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmak, politikamızın
temelini oluşturmaktadır. Zeytin sektöründe yenilikçi ve öncü olmak
öncelikli hedefimizdir. Müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile dürüst,
güvenilir ilişkilerin kurulduğu, onların beklentilerinin karşılandığı
bir ortam oluşturmak ve müşteri odaklı çalışmak temel prensibimizdir.
Müşteri merkezli hizmet anlayışı ile müşterilerin beklentilerini en
kısa sürede, en yüksek kalitede karşılayabilmek, müşteri ile sürekli
iletişim halinde olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve
devamlılığını sağlamak için tüm altyapımız kurulmuştur.
Dünya standartlarında bir kalite yönetim sistemi etkinliğini yürütmek,
bilgi ve teknolojimizi sürekli iyileştirerek, bu sistemin gelişimini
sağlayan değerleri üretmek, firmamızın adını kaliteli hizmet ve
kaliteli ürün ile özdeşleştirmek için ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim
Sistemi ve HACCP Gıda Yönetimi Güvenliği Sistemi çalışmalarımız devam
etmektedir.
AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI’nın kalite
felsefesinin temelini oluşturan personelimiz, kalite yönetim
sistemlerine uyum sağlayarak etkili ve etkin biçimde standartları
uygulamaktadır. Kaliteyi bir yaşam biçimi olarak benimsemeyerek, tüm
faaliyetlerini, takım çalışması ve işbirliği anlayışı ile
gerçekleştirmektedir. Kalite anlayışına değer katacak stratejileri
belirleyip bu stratejileri en üst düzeyde kaliteyi sağlamak, sürekli
iyileştirmek amacı ile uygulamaya geçiren AYAZMEND ZEYTİN VE
ZEYTİNYAĞLARI, kalite yönetim politikasını bu çerçevede oluşturmuş ve
sürekli geliştirmektedir.
AYAZMEND ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞLARI için kalite: Müşterinin gülen yüzü ve koşulsuz müşteri memnuniyetidir.